6/12/12 mami papi and le friends

Mamma och pappa kom för två dagar sedan,helt sjukt.. Sprang när jag såg dem och skrek pappa och mamma och kramade om dem, det ironiska är att Judy sa att hon väntade på att alla federal agents skulle ta mig då det stod klart och tydligt "ABSOLUTLY NO ENTERY" whops fail på det. Bästa kramen ever. Sen igår 2nd day in Minnesota, åkte vi till Ptior Lake High School och efter det TARGET!! Wohoo, love that place could live there if it were possible!! Åkte till Dairy Queen, had my first Dilly Bar, åkte visade Hollys & Idas hus och Sen igår träffade dem mina vänner, Ida, Holly, Paige, Maria, Elle, Mel, Aubrey, Lauren och Andria. Vi åt massor med god mat och bara umgicks, kollade the house bunny, spelade pingis, dansade just dance och sen så helt plötsligt säger Paige, Maria och Mel att dem måste gå för att lämna något till AJ because he's going out of town within an hour? Jag bara wtf? Jahapp okey.. Så försvinner dem och sen kommer dem tillbaka efter sisådär halvtimme typ, och säger since it didnt work out on your birthday and we couldnt go there we wanted you to have it anyways också kom dem med froyo- cherry Berry till mig! Åh jag dog vad gulligt. Fick ett supergulligt fotoalbum bläddringssak av Maria med bilder från mitt år med saker jag hittat på med mina vänner och av Holly fick jag en ram och ett väldigt långt emotionel brev, usch vad man bölade som en liten gris då.. Nu måste jag iväg iaf, Mall of America kallar med los parentos!
image description
image description
image description
image description

Kommentarer
Postat av: Sandra - If it comes in pink

Åh, jag kommer ihåg när jag åkte nerför just den där rulltrappan på flygplatsen och såg min värdfamilj för första gången :)

2012-06-12 @ 22:44:56
URL: http://if-it-comes-in-pink.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback