första inlägget i sverige

Jag är hemma i Sverige. Konstigt att säga hemma. Nytt hus, Samma stad, samma tjej men ändå skillnad.
Det känns helt knas, underbart att vara hemma och träffa mina fina vänner. Men det känns så himla overkligt, sedan att jag också flyttat och kom "hem" till nytt hus gjorde bara att det kändes ännu mera overkligt. Svengelskan är min grej. Min skånska twist blev jag ju av med i USA och det uppskattas inte här hemma. För min skull får vi väll hoppas jag får tillbaka den, jag är lite blandras känner jag. Varken svensk eller Amerikan i mitt sätt att vara längre. Haha och GUD det är ju dyrt i Sverige. Måste ha jobb typ nu. Allt jämförs med Amerika nu och gud vad depressing det är att inte ha target tillexempel.

Det är mixat, mina känslor reflekterar mitt kaos i lägenheten här hemma väldigt bra, kartonger kläder och saker ligger huller om buller och så känns det även att vara tillbaka. Fast jag trivs ju väldigt bra i fina sverige. Men det är ändå rätt tråkigt att veta att man inte kunde kombinera det bästa av båda världarna med kanske 65/35 % Svenskt. heh, nej nu ska jag fixa lite till och sedan försöka sova, imorgon ska jag fixa mer, försöka fixa jobb och sedan ska jag träffa min finis wilma!
 

Kommentarer
Postat av: Tilda Larsson

Vad heter du på instagram?

Svar: carolinasamuelsson :)
Carolina Samuelsson

2012-07-02 @ 10:01:39
URL: http://tiildalarsson.blogg.se
Postat av: Anonym

vet hur det kjenns!!! ;) det e konstigt og sært!! sku så gjerne hatt "best of both worlds"!!

2012-07-13 @ 16:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback