1/4/12 Skype, vocab och sån däringa presentation..

Tror ni inte att med min vanliga tur så var det MITT namn som randomly drogs i klassen när vi hade slut på frivilliga som ville presentera. Jag dog. Hjärtklappning, min presentation sög och ja på något sett så lyckades jag liksom få klassen att skratta ändå, för när jag var klar och inte visste vad jag skulle säga så vart jag tyst i några sekunder tittade på alla och sa " oh Yeah I'm done" Så mina klasskamrater tyckte det var festlig/gulligt/kuligt och spontant.. Det är iaf gjort och får jag det däringa C:et är jag nöjd! Fokuserade så mycket på att inte messa up engelskan så det blev ju inte världens bästa presentation men eyy, orka bry sig nu!
Efter skolan gjorde jag klart mina notecards för engelskan, har ju min hemska vocab quiz på fredag vilket kommer gå katastrof lol. Jätte svåra ord plus att vi fick ju faktiskt en dag mindre öva på dem för vi var ju lediga måndag!
Skypade Moa också sen efter det i drygt två timmar, 5 månader sedan drygt sedan jag hörde hennes röst. Saknat henne. Och som vanligt är jag lika knasig med henne och skrattar tills jag tappar andan. Knas ungen visste ju för tusan inte var Texas / Mexikanska golfen låg. Haha älskar dig hjärtat!!

Nej nu ska jag sova eller försöka, är tröttisch! Och kärt folk i Sverige, det är bara att höra av sig om ni vill skypa :)
Puss


Kommentarer
Postat av: mommom

Jag tycker Du är fantastisk ,efter allt du är med om kommer du att klara det mesta .Ärftligt kanske . Kram agw

2012-01-05 @ 14:32:57
Postat av: Linnea

Hej Carolina!

Jag ska åka till USA som utbytesstudent 13/14, men har inte riktigt bestämt organisation än.

Jag ville bara fråga vad du tycker om STS. Har du haft några problem med dem eller så?



Och sen undrar jag om du var med till NY i början av året? Hur var det i så fall, och vet du om det är vanligt att man åker på det? Känner du nån som INTE åkt på det?



Nu blev det ganska många frågor, haha :)

Ha ett bra år!

2012-01-06 @ 20:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback