2/28/12 jag kör le naturelle med en släng regn

Det är ju så typiskt, det snöar överallt här runt om twin cities förutom i Prior Lake. Här har vi regn istället. Seriöst? Så nära på att vi skulle kunna få snowday (då vi blir lediga från skolan och denna dagen behöver vi liksom inte " make up" den bara uteblir typ) Jaja, jag håller fingers crossed på att vi får sådan hemsk halka istället att det blir Ice day haha! I vilket fall som helst blir det lugn dag imorgon, har interior design, psychology sen går jag till choir och då börjar liksom våran Surburban choir festival så jag är excused från resten av dagens klasser för att sjunga och lyssna på andra från skolor häromkring som kommer sjunga. Rätt chill alltså men vem tackar nej till att stanna hemma helt och bara mysa istället? Vet inte riktigt vad det är som händer med mig just nu men dem senaste 4 nätterna har jag drömt galna, knäppa drömmar och det värsta är att jag kommer ihåg exakt allt! En var en mardröm och dem andra var bara allmänt knasiga. Kanske undermedvetet med tanke på att Mrs. Gaffney kommer introducera oss för our dream journal projects nu imorgon..
Märker också att jag blivit lite extra americanized och lat då jag i princip kör inget smink nu heller. Jag liksom orkar bara inte. Det är för mycket fokus på utseendet, suck. Inne på andra veckan då jag i princip har nada smink iallafall. Haha, skönt att slippat men man är ju ingen victoria secret model utan det heller..Eller med, men ni tjejer förstår ju vad jag syftar på haha.
Jag kör på le naturelle typ lite med vissa undantag.. Ja det låter bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback