2/26/12 friday saturday sunday, i am alive

Helgen är över och nu ser jag fram emot att mars ska månad snart börjar!
Ikväll ska jag skypa Maria i Iowa för att finslipa våra planer på vårt meeting, hennes area representant tar med hennes utbytisar till Mall of America så vi ska fixa träff på fredag efter skolan, så vi kan få shoppa, prata svenska och annat mys! Kommer behövas! ♥
Iaf, helgen. I fredags åkte jag och åt på Axel's Bonfire med Holly, Aubrey skulle gjort oss sällskap men hamnade i litte trouble med sin mamma så jag och Holly åkte själva efter att ha kollat på en riktigt depressing film som handlade om ungdomar, rykten och könsjukdomar som gick på abc family. När vi sedan kommer till bonfire så hamnar vi i ett sådan booth och vi får känslan av att vi är fett iaktagna. Gubbarna i baren sitter och glor och när vi sitter och checkar igenom menyn så kommer barn springandes fram och tillbaka och dem verkligen vrål stirrar every single time they pass us. Haha, kändes som om Holly och jag hamnade på en halvt depressed date honestly.
Kvällen var mostly till för att cheer me up, men det slutade med att det blev hennes problem istället och tillråga på allt så hatade vår waitress us, förstår dock inte varför. Hon var ju den som stressade oss och var otrevlig.. Men vi tog ut hämd på henne istället när jag gav henne all dricks i cents/mynt. Och för att hon inte skulle bli av med dem så stoppade vi ner dem i den däringa lilla fickan man brukar sätta sitt card in!
Lördags sov jag ut dvs. 8-9 timmars sömn.. Judy och Terry var på wresteling match och Taylor och jag fixade oss, plattade varandras hår och hade girl talk. Sedan vid halv 5 kom Ida och berättade om sitt lilla äventyr hon haft som jag nästan fick vara med på om jag då inte varit på bonfire med Holly.. Vi gick ut och gick runder här i the wilds och hittade en lekplats där vi stannade och pratade och gungade. Efter ett tag så hade vi ingen känsel i fötterna så vi gick hem och åt taco sallad istället. Sen fortsatte vi med massa tjejsnack och bestämde oss för att skypa och köra videokonference med Ludvig,Sebastian, Erik och dansken Victor och det var väldans skoj men sedan bestämde jag och Ida oss för att lämna pojkarna för att ha tjejmys och kolla film och äta snacks i källaren istället. Så vi skar upp varsitt äpple, tog lite m&m's, fritos och golden fishes.
Vi såg filmen sweet home alabama med Reese Witherspoon, gosh i love her! Torsdags kväll spenderade jag med ögonen fastklistrade på ABC Family och kollade Legally Blonde 1 & 2 med henne också! Lovely!
Sen så gjorde vi läxa imorse så nu är all psychology för denna kommande veckan klar tror jag och ABC Family har disney filmer som gått hela kvällen så jag är så glad just nu! Tittar mycket hellre Disney än Adwards eller what ever det är nu med sjärnorna haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback