1/31/12 psycho dream and cake bake

vaknade imorse klockan 4 av att jag drömde en sjuk dröm och jag kom ihåg allting! så jag skrev ner allt i min rosa anteckningsbok som nu kommer bli min dreamjournal ( detta påbörjas i mars men gör ju inget att man börjar på det redan!) så direkt när jag kom till skolan gick jag direkt till third floor till Mrs. Gaffney och berättade allt och fick svar på vad allt betydde. men det tänker jag inte skriva här *fniss* knäpp vet ni ju redan att jag är så ;)
jobbade i princip inget på engelskan satt och pratade med ida på svenska/norska hela lektionen istället, tur att hon kommer byta engelska igen. men egentligen vad förväntar dem sig när vi inte orkar/vill jobba/ FATTAR INTE och engelska läraren Grimme är en riktig DICK. Usch vilken otrevlig, beti lärare. Kaos.
tog en bild för the exchangestudents i yearbook också idag, toppen, var ju så söt idag så :) ska nog försöka skriva om mitt quote imorgon dock så det låter bättre!! men först homework..
efter skolan bakade jag och taylor terry's bithday cake då han fyllde år igår i mexico , så när han kommer hem ikväll får han kakaaaa!
era kommentarer är pure love. att läsa alla goa kommentarer är en riktig lyckopiller boost bara så ni vet. Kärlek till er som kommenterar!
Hej, låter som att du har det underbart i USA :) Jag ska själv åka till USA nästa år och jag har funderat på att skaffa en navelpiercing, såg att du har en.. Hur reagerar de i USA på den? Har hört att de överreagerar på piercingar :p // Violet
Hallådär kött och blåbär :)) Well, var och varannan minnesota tjej har det ju nästan härborta så det beror helt på vart du hamnar, dock tycker jag nog du ska ta det efter ditt år då jag tog innan och fick lite problem med min vilket resulterade i att jag fick ta ur min! :) kram!
hej på dej! jag undrar bara om du gjort din bloggdesign själv eller vem/vilken sida som gjort den?
superfin!
Gjort den själv så tack så mycket! :) kram på dig!

Hej :) Älskar din blogg :):)
Iaf.. jag är ny på mac och att ladda ner filmer på den.. och läste att du hade blivit "påkommen" att ladda ner film.. så iaf. om man laddar ner filmer från tex swesub så är de .torrent-filer.. vilka inte går att spela i nån dvd-spelare eller så.. så hur ska man få det att funka?? :):)
Hej du, tack!! :) Alltså jag är ju inte så grym när det gäller sådant dock vet jag att mac funkar så att det du gör, dvs. laddar hem döljs inte på macen dvs. du är liksom exposed on the internet, så jag skulle nog inte ladda hem på en mac överhuvudtaget, iaf inte i usa :) kram!
är du inte senior nu? kram
japp! senior på plhs, men hade jag varit född american hade jag varit en junior! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback