one of those days you wished you could erase

denna dagen har varit otroligt jobbig för mig, emotionellt. det har varit så otroligt mycket som flugit igenom skallen och jag har inte orkat processat allt. jag har varit riktigt ledsen idag. ni vet känslan när ni är så arg och ledsen att man inte ens kan le för att musklerna stretar emot, dem vill inte, dem orkar inte. så känns det att dra på mungipan för att le är ansträngande och är du inte glad är du konstig och då vill hela världen veta varför du är ledsen och dem låtsas bry sig men i självaste verket bryr dem sig inte alls, dem är bara nyfikna. idag var ingen dans på roser, allt kändes bara hopplöst och jag försökte verkligen fixa det genom att bli lite hyperglad men det funkade inte. jag kunde liksom inte skala bort allt som jag tänkte och kände idag. det värsta är att jag har en känsla av att detta inte vat en sådan där en dag grej. vilket gör det extra jobbigt. just nu önskar jag inget hellre än att få en stor kram av min mamma och pappa som skulle säga allt kommer bli okej. även om det kanske inte blir det. det är 110 dagar kvar för mig. jag saknar dem och det är faktiskt okej!! förlåt för oinspirerande inlägg om usa mina fina, har fått lite frågor som jag ska svara på denna veckan också,
så har ni några passa på att fråga. kram på er
"its about the experience, the growth, the change, the knowledge, cherish the moment.
but sometimes its just to hard to see it that way."

Kommentarer
Postat av: frida

hej! har läst din blogg ända sedan du for iväg till usa, och följer din blogg varje dag, alltså jag gillar den väldigt mycket :) och du är faktist en stor inspirations källa för mig eftersom jag också planerar att åka på utbyte till usa!

men när alla oftast bara skriver allt de positiva i sina utbytes bloggar, så skulle jag villa veta vad du tycker har varit svårt, negativt, tråkigt...! liksom lite av den negativa sidan också :)

2012-02-22 @ 09:41:26
Postat av: Filippa

Hoppas verkligen du känner dig bättre snart! Antar att vi alla har sådana dagar, men att vara så långt hemifrån samtidigt , det måste suga...

Alla bästa önskningar från Sverige! <3

2012-02-22 @ 20:11:02
Postat av: Mom Anna

Älskade stumpan, vi skypar snart. Pappi tar kontakt med dig ikväll / Kram Mom

2012-02-22 @ 21:02:59
Postat av: maria

Vännen gööm aldrig att jag finns och om en vecka befinner jag mig i minnesota! Puss på dig!<3

2012-02-22 @ 22:57:20
URL: http://mariamerica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback