2/13/12 mustache monday

På fredag eller var det lördag ? Är det Snowball dance / White out theme,
jag vet inte om jag ska gå än. Måste hitta lite single friends isåfall som vill ut och dansa och inte bara grinda me massa killar. Jisses vad det ser hemskt ut. I just came to dance - ALONE. Haha, det värsta är väll ändån när den andra personen inte fattar hint på hint att man inte känner för att dansa med dem och man verkligen måste vända sig om och säga till dem. I don't wanna dance with you or I want to dance alone with my friends thanks.  Sen beror det väll också på vem som börjar dansa med en så bli inte rädda nu blivande utbytisar, det är inte bara random dudes som dansar med dig. Har du tur känner du ju faktiskt dem :) Så vi får väll se hur det blir med dans / helgens planer!
Denna vecka är det iallafall spiritweek för dansen så det var mustache-monday idag och imorgon tror jag det är whiteout, ska kolla :) Så passade på att mysa med min mustache och Maria på lunchen idag då student counsil ( typ elevrådet) delade ut gratis mustacher imorse!
Tjollahoppsan!
me and my mustache will rock your socks off
just det alla hjärtans dag aka valentines day imorgon. great

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback