2/6/12 why is friday so close to monday but monday so far away from friday?

Måndag avklarad. Rutin på dagen absolut inget nytt förutom att jag för första gången var FOREVER ALONE på lunchen. Maria min enda seniorvän som har 3rd lunch var borta idag då hon var på college visning så jag sprangrunder som en liten vilsen chey på skolan och satt och kladdade en massa gulliga texter i min rosa skrivhäfte. Engelskan kommer ta kål på mig, alltså lektionen då min lärare inte förklarar ett dugg och han har även sagt att han inte gillar juniors till Taylors klass(vi har samma lärare, Mr. Grimmie) och att jag uttalade hans efternamn fel gav mig ju inga plus poäng heller. Men positiva klubben på de här jaaaa. På onsdag har vi early release vilket innebär jag kommer hem halv 2 istället för halv 4 ( 20:30 och 22:30 svensk tid). Extra extra glad chey som har skypesamtal inbokat då också!

Bjuder på fin fin bild från lördags på mig, Tay och hennes kompis Sydney när vi var på Drake's hockeygame i lördags. Rätt pinsamt att det var min allra första hockeygame med tanke på att jag bor granne med Rögle ishallen hemma i Sverige osv.. Men men :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback