2/16/12 komplikationer på engelskan och mr bowtie man

Okej så ni vet det däringa rough draften jag skulle skicka in till turnitin.com igår... Aa tydligen så blev den aldrig uppladdad igår så det var lite kaos för mig på engelskan idag. Men förhoppningsvis blev det bra men i värsta fall. Final draft är nu iaf uppladdat och har fått "kvitto" email bekräftning på det nu iaf. Sedan om detta projektet går åt fanders det får vi se, nu har jag gjort det bästa av situationerna och försökt. Det blir säkert bra :)! Imorgon är det pepfest inför snowball och sen imorgon drar jag, Ida och Andres till skolan för att daaaaansa ! Yalla, glad chey! Behöver dansa och ha lite kul, ni vet ju om vilken glad party prick jag är finisar.
Sen i helgen blir det chill i dill, jag måste träna på ett eller annat sätt då jag denna vecka ätit som en häst (nästan bokstavligen faktiskt) och ätit en påse bilar och marabou. Insåg nyss vad tjockt det lät haha, iallafall tänkte presentera er för mitt och Marias mästerverk vi gjorde på min notebook idag under lunchen - Mr. Bowtie man


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback