4/17/12 jadåå, late start idag och imorgon -extra sömn extra knas?

Godmorgon Sunshines!
Klockan är 9 härborta och jag har late start! Freshmen, Sophmores och Juniror har MCA testing - USA's svar till nationella proven här i Sverige. Så Seniors får latestart och börjar 10:40 idag och imorgon börjar jag klockan 10! Fick iallafall en timmes mer sömn idag men Judy lyckades såklart säga fel tid till mig igår då ho skulle skjutsa mig ( hon och Coco ska till sjukhuset och hälsa på barn för Coco är theraphydog.) så jag var färdig nu vid 8:40 och trodde vi var tvungna och åka men så visade sig att hon sagt fel så det var 9:40..
Men iallafall, skola sen ikväll kanske Holly kommer och så drar vi till Cabana Tan wopa. Annars är det inte mycket som häner härborta. Mest rutin. Tjaråå!
batman you know.
mehh, lite uttråkad nu, kul sålänge leken i photobooth varade

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du gått ner i vikt? Hur sjutton lyckades du med det i usa? haha

2012-04-17 @ 22:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback