4/8/12 GIGANTISK FLORIDA BILDBOMB CHAMBARALLA

Springbreak starting, party at the airport!

chillar in the cabriolet, taket var dock nere pga allt bagag.

BUSCH GARDENS11

Typ världens goaste muffin! Skojar inte, Oreo,
Tay och jag skulle bara smaka den, vi åt upp hela..
Left my mark on Busch Gardens i Elmo Street thingeyn
Mina nya kompisar, Tampa Saint Pete's Beach Police men

Hajtänder Judy plockade på Venice Beach!

Terry brukar aldrig le på foton men kollaaa här!!!!!

Nu ska jag tvätta mig och snart sova är helt helt död! Imorgon börjar 4th and last quarter av mitt high school år. och jag och tay ska ha matching outfits springbreak tshrts och yoga capris pants, vi kör på videoblogg imorgon också ;) Puss på er


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Jätte fin och inspirerande blogg. ska själv åka till U.S.A. till hösten som utbytesstudent. just nu går jag i ettan på Olympia skolan på samhälle. Tyckte det var kul (& random) att jag hittade din blogg. Det blir ju som ombyta roller till hösten då. :)



Emma

2012-04-19 @ 22:14:35
URL: http://sharkshoes.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback