4/3/12 vilken färg är brandbilen?

jag är sjukt irriterad. jag är så fruktansvärt solbränd. det gör ont och det verkar inte bli bättre. jag brukar faktiskt inte vara såhär röd eller fläckig haha som jag är. vet inte riktigt vad jag ska göra just nu haha. FAN!!! -(ja pappa förlåt att jag svor på bloggen men seriöst..)
idag var vi på busch garden iaf, en amusement park med tema typ Mellanöstern, Afrika, Egypten, savannen och djungel osv. Det var superkul faktiskt, åkte en av nordamerikas top 10 rollercoasters idag också! Tror den hette Shanika?! Haha eller något sånt kanske, den var, a w e s o m e !!! (: just det när vi var på sesamy street ( kremit & elmo ) så fråga dem om jag ville måla på gatan med sådana kritor och dem flesta av er känner ju mig så självklart gjorde jag det precis som jag målade Scooby's bil i somras i Stadsparken. so I left a mark on Busch garden. får visa det sen för er ;) sweden is in town! HOOOOLA ! okej nu ska jag duscha och bli av med mitt afto hår. Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback