4/25/12 fika med Chris, engelska 11 bild och fina naglar

Tjudelu! Här sitter jag och skrattar åt bilden jag tog med Jon när vi väntade på Mr. Grimmie utanför klassrummet. Vi ser ju lite sisådär efter ut.. Oh well :) Fröken Sverige sitter här heöt osminkad och känner sig som världens finaste tjej för idag fixade jag mina naglar! Helt sinnes.. Geltips, franskmanikyr och silver glitterlinje 40 dollar.. helt klart värt det♥ Innan dess så efter skolan så åkte jag och Judy och träffa och Chris min area rep för andra gången nu på 8.5 månad typ haha! Så vi fikade och satt och pratade i solen, blended iced chai blev det :) Var verkligen underbart väder idag! Helt seriöst! Men redan imorgon ska det bli kallt.. och på lördag är det regnchanser och det kan bli thunderstorm och vi ska tälta förmodligen efter Prom haha .. Jisses :)
haha jag kan inte sluta skratta åt bilden.. vi ser ju så himla lost ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback