27/7/12 ma new hurrr

Someone went out of their comfort zone. DADAM. risky uhhh
Det blev liiiiiiite för mörkt.. men vet ni vad, det kommer blekas hehe och bli perfekt om ett tag :) men härligt med lite förändring iallafall! Blev excused från halva 5th hour för att åkta till Cole's salon, sen bar det av till Target för inhanding av smink och hittade en supermysig film - defenitively maybe. För 5 $ wopa! Sen fort hem, lastar av varor osv, Judy och jag ska förbereda mat och sätta på chick flick. Jag inser att vi glömt hämta Jon's boutineer och dem stänger om 5 min.. Vi ringer, kastar oss i bilen och åker dit! Och vi hämtar den och pratar på med dem och jag får se deras lager med boutineers and corsage's och dem hade över 300 beställningar liksom.. jisses!
Sen blev det hem, fixa maud och vi kollade 50 first dates! Mys pys på det och sen ikväll fick jag skypa älskade saknade Eira igen. Finally! Nu är jag snart redo att fixa det sista oh gå till sömns, big day tomorrow och jag behöver ALL BEAUTISLEEP I can get. Mamma och pappa, vi hinner förmodligen skypa imorgon också när jag är lite redo hehe :)
puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint tycker jag!

2012-04-28 @ 12:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback