walmart vs. super target - check.

Var på både Walmart och Super target iförrgår för att inhandla massa olika grejer bla. skolsaker.
Mamma & pappa vet ni om att jag fick lägga 120 DOLLAR på skolsaker? Kalkylatorn ( är rosa- samma pris som fula svarta- no worries.) block, suddigummin, pennor.
Iallafall Walmart och super target (target) *Super target är dem Target's som har matvaror också men i princip varje target har blivit ombyggda osv och har matvaror numera* är i princip samma sak. Däremot så går jag Jones' style i detta fallet!
Jag föredrar Super target, mer organiserat, ordning och lättare att hitta enligt mig!
Så Walmart är överskattat :)
Däremot så är det helt sjukt hur stora båda affärerna är, jag tappade faktiskt bort Judy ett tag inne på Walmart haha!
Detta kallar jag mycket läsk.. Mom Judy står och väljer bland alla miljarder flaskor & burkar.
Läsk är rätt billigt.. ett helt packet med burkar 2,50 $ .. Det är väldigt lätt att förstå varför vissa amerikanare är så sjukt tjocka.. Skräp = billigt. Och jag måste säga att det är jätte svårt att äta nyttigt här, det gömmer sig skit bakom varje hörn! :(
tidsinställt *

Kommentarer
Postat av: Mawlin

Finns jättemycket sminkprylar och sånt på både Walmart och Target, så jag är mega avundsjuk nu! :(

2011-09-03 @ 18:30:21
URL: http://hellowshitty.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback