9/22/11 - An interesting conversation

Idag på matten precis innan vi skulle sluta så kom en tjej och sa en ganska knasig, pinsam och creepy sak till mig när jag pratade med Allyson. Jag berättade för Allyson om Tisdagens pinsamhet. Kommer ni ihåg?
Olivias mamma Wendy när hon presenterade mig för typ 5 olika killar precis vid planen för volleybollen och alla senior och junior killarna på läktaren log, skrattade och pratade en massa om mig?..

Hon berättade iallafall att några killar i hennes engelska hade suttit och pratat om mig.. Och den ena killen hade sagt att han sett mig på varsity matchen och han gärna hade velat gått med mig på homecoming! HAHA.. omg.. Jag har ingen susning om vem det är men känns knasigt..
För övrigt, vi får se om jag ska hitta på något med Holly och Melanie nästa helg kanske ! Och på lördag ska jag tydligen på taylor volleyball turnering men lämnar den sedan för att gå på university of Minnesotas Gophers game! Wopp wopp!
Puss
Jag älskar att ha hund - även om jag igentligen skulle velat ha en annan ras.
Coco & Carolina - tjoho!

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej Carro! Saknar dig så!

Men hur är det nu och gå där? Är det likt Sverige?

2011-09-23 @ 07:13:14
Postat av: Ebba

Hej, trivs du bra i Usa? Har du mycket hemlängtan? Är orginisationen (stavning?!) bra? Blev lite mkt fråger menmen skulle bli glad för svar! Kramar

2011-09-23 @ 12:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback