second day of school ✓

Som min fina vän Oscar sa och som många andra sa - second day går mycket bättre!
Tack förresten alla fina utbytisar för tips och stöd! Klockan är snart 9 här och jag sitter och ska försöka mejla tillbaka lite på facebook till er Savannah, Katarina , Julia som är så gulliga och skriver hela tiden och håller mig informerad, förlåt att jag är så seg på att svara bara, men jag läser och uppskattar det massor.♥
Dagen flög vidare som vanligt, dock gick jag in till min counsolor Mrs. Malmson och pratade med henne om min matte - det resulterade i att jag blev ännu lägre nerflyttad så nu går jag i Ansletic Math med juniors & seniors som har problem med matte och där kommer jag förmodligen få jobba vidare med algebra.. Haha underbart! Äsch, jag orkar typ inte bry mig om det.. På matten så kom en tjej som hette Addy/ Abby(?) Och presenterade sig och frågade lite om mig vilket jag tyckte var jätte skönt och kul. Hon hade blont och blått hår Malin! Tufft. Sen så skrek hon till en kille och bara " HEY COLT SHE'S FROM SWEDEN", och han kom direkt och bara åh as coolt! Han stannade sedan och snackade med mig och sen gick han föri mig och frågade om det var kul att plugga US history ( jag har inte fått inloggning till datorn så jag kan inte jobba matte .. och ja jag kommer plugga matte vid en dator.. omg..) Sen så började vi snacka vidare när klockan ringde ut och vi kom in på skolbussarna, och jag bara alltså jag vet inte ens vart dem är.. Colt - Åh det är där nere jag kan visa dig, jag ska ändån dit! Så han följde mig dit så jag hittade till alla miljarder gula bussar! Dock tror jag han vände igen haha - så förmodligen visade han mig bara för att vara snäll! Awesome, så gott folk jag hoppade på bussen och kom hem hel skinnad och överlevt ännu en skoldag!
Så nu sitter jag och pluggar US HISTORY NAIVE AMERICANS homework done by monday och vi ska tlll Texas så börjat på det redan nu.. 25 sidor är chapter 5.. Och förresten kolla vad Judy köpte till mig, Linnet var på sale sale sale så det kostade 2 DOLLAR. Sick.. typ 13 kronor..
CHECKA BOKEN.. Den ni! Den väger..
2  dollar - im lovin' it

Kommentarer
Postat av: Lalleh

Typ övernajs att du typ lever min dröm, har alltid velat vara utbytesstudent men får inte haha. Så jag klickar till dig på bloglovin och får fantisera mig iväg i dina berättelser om hur dagarna flyger förbi ist haha

2011-09-08 @ 11:59:41
URL: http://pepparkorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback