IKEA - Bloomington, you sucked

JAG ÄR SÅ SUR.
IKEA, Bllomington/ Twin cities hade varken marabou, djungelvrål eller ahlgrens bilar! JAG ÄR MAAAAAAAAAAD.
Jag har gått och längtat efter att få åka till faktastiska svenska IKEA och så kommer jag dit och upptäcker att det suger. Dem har bara IKEA's version choklad och mat. Tråkig mat enligt mig..
Så ledsen.. My usuall luck I guess för lyckosten Eira i Arizona hade godis på hennes IKEA.
Dumma Kalla Minnesota! Annars då? Jo jag har varit på Mall of America idag också och utökat min garderob lite till, vilket är skönt för det behövs. Carolina = Deprimerad när hon icke kan klä sig annorlunda osv. Bränt förmodligen 300 dollar idag.. Dock gör jag inga impuls köp, jag köper fina och nödvändiga saker. Var på H&M idag - vilken fantastisk känsla. Hånas inte men - It felt a bit like home ♥ Dock blev jag tjurig när dem inte kunde ta emot min klubbkort.. Dem hade aldrig ens sett det? SÅ där rök liksom 700 sek som jag kunde fått bonus på.. Och det ska funka runt hela världen ! Daah och gissa om jag hade tur förresten - på Abercromie & Fitch hade dem rea så jag fick två ur söta toppar för 27 dollar ?? TOTAAAAALT - 167 SEK var det iaf! På Abercromie kan jag förresten betala i SEK med mitt bankkort, visste ni det? Så tufft. Vad mer, jo Pappa Terry är i Chicago tills torsdag - businesstrip, Tay fyller år imorgon, Köpte en parfym till henne på Victoria's secret. Och jag ska baka chocolate chip cookies imorgon på min creative foods och jag är klar med min Us History läxa över helgen och är sjuk. Näsan rinner, jag 'är hostig och pratar efterblivet knasigt och annars ser helt tokig ut och myser i mina Yoga pants.
Peace out söta sovande svennebananer! Förresten ge gärna feedback till mig! , vad vill ni ha mer vs. mindre och annorluna osv?

puss

Kommentarer
Postat av: hanna ♡

tack så mycket! :)

2011-09-19 @ 05:46:48
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Abslout har lagt till dig nu, säg till när du har lagt till mig :)

2011-09-19 @ 08:51:10
URL: http://saandriiiee.blogg.se/
Postat av: N I L A M ♥

svar: tack så mycket!

visst, lägg till mig så lägger jag till dig :)

2011-09-19 @ 10:42:22
URL: http://nilamjohansson.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag använder inte bloglovin :)

2011-09-19 @ 11:37:35
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Sandra

Konstigt, Ikea i MN har alltid haft Marbou (jättestora chokladkakor) och Bilar när jag har varit där, dock inte Djungelvrål. Kalles kaviar är också ett måste, och sen till jul har de pepparkakor, julmust och glögg :D

2011-09-19 @ 13:33:04
URL: http://www.stoppstanna.com/sandra
Postat av: mathilda

mer bilder och mindre text. www.exploringwis.blogspot.com är perfekt.

2011-09-19 @ 16:22:39
Postat av: Petra

Jättekul att följa ditt år i USA :) oavsett om du får tag i marabou (:P) eller inte men tråkigt att dom inte hade det :(



Mer bilder är alltid uppsakattat! :D

Ha de bra!

2011-09-19 @ 18:43:53
Postat av: Filippa

om du skulle vilja ha med datum i inlägget så kanske det blir mer uppenbart vilket datum det är, i alla fall för mig :P Och jag kan berätta att det blivit himla kallt här också och jag har världens förkylning xD Och jag tror att jag slår dig i läx-tävling, vi har sinnessjukt mycket läxor :P Hopas att du bara får det bättre och bättre på andra sidan Atlanten! Och jag är väldigt avundsjuk över din shopping <3 Sverige hälsningar :D

2011-09-19 @ 22:57:23
Postat av: Anna

jag tyckler att du skriver jättebra och jag följer din blogg via bloglovin xd Gärna lite fler videobloggar och bilder! :D

2011-09-21 @ 14:41:11
URL: http://savie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback