händelserik och fruktansvärt kall septemberfredag

mamma och pappa det är asap att ni skickar jacka, vit mössa, vantar och haldsduk..
Ikväll på varsity football game var det kanske 5 + grader.. Sinnes kallt! Nog inte fröken Lina frös fötter och fingrar och kropp av sig! Hade det kul på footballen. Stod allra längst fram på student section med Holly och Paige och massa andra seniors! Träffat dem genom choiern och dem är socker söta! Fick deras nummer nu också och Holly föreslog att vi alla skulle hänga någon gång. Gissa om det gjorde mig glad!
För övrigt att gå på football games är magiskt. Även om denna gången var sjukt kall så är det helt fantastisk att stå där på läktaren och heja på ditt skollag! Efter det åkte vi och två andra familjer och åt på Bonfire, Lucas, Nick, lilla Adam som går 4th grade - socker söt. Wanna keep him so baaaad! och Nick lillasyster Cathrin?
Super najs!
Och jag är super kass dotter, har inte orkat och hunnit kollat än men jag hör av mig när vi kan boka skype mami & papi!
L O V E

Kommentarer
Postat av: Mom Anna

Hej älsklingen, pratade med Pappi senast i går kväll om att det nog är brottom med att skicka din jacka - såg att ni bara hade några grader för några dagar sedan, på natten - här är fortfarande 10 grader ungefär. Då har du börjat att använda dina Sheapard ? Ser fram emot att få skypa med dig. PS I dag, lördag anländer Mormor och Kent DS / Pussar och kramar, Mom

2011-09-17 @ 10:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback