dear us history book - destroy yourself

jag är död trött. ovanligt?
prov i us history imorgon - kommer få F. Fattar nada och läser och läser men det fastnar inte i mitt HUVUD !
Förstår ni frustrationen?
Var på yearbook, det sög bara freshmans & sophmore's. Det är en club dvs. Du får ingen credit och det är innan / efter skolan.. I mitt fall 7:30 varje onsdag morgon! Och det är som läxa.. Du jobbar individuellt.. Får tänka på om jag ska fortsätta med det.. Man snackar ju ändån inte med någon så .... Grymt besviken!!
Var på basket idag också! Det var skönt att spela lite även om jag är så kass, men alla är super trevliga typ eller ja de flesta som man hunnit snacka med iaf! Efter det åkte vi till skolan och Tay spelade match och jag hejade/pluggade.
Men nu måste jag sova.. Prov imorgon och jag sover inte mycket nu om kvällarna pga. läxor och sånt..
Imorgon prio - plugga klart Engelskan så kan jag slappa massa sen..
PUSSAR ÖNSKA MIG LYCKA TILL! I'LL NEED IT BADLY

Förresten pappa - ungefär hur mycket kostade min lunch från idag vs. igår? jag får inte veta det och skulle vilja ha ett hum om hur mycket det kostar..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du svårt att prata och få kontakt i skolan?? fråga bara random saker som du redan vet, och fråga personer som du inte känner! det funkar, lovar! jag var ny på min skola här i australien för två månader sen och gjorde så hahah! kram

2011-09-14 @ 08:15:08
URL: http://frejainoz.blogspot.com
Postat av: Johanna

OKej, jag lägger till dig med nu:)

Tack!

2011-09-14 @ 12:05:48
URL: http://barajagjohannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback