9/26/11 the big speaker in the school spoke my name today

Wopp wopp - inget speciellt som hänt idag förutom att idag för första gången blev jag kallad genom den stora mikrofon saken som hela skolan kunde höra. Blev kallad till guidance office ang. att skolan vill att vi ska till Prior Lakes middle school to share our culture. Problemet är att dem vill att jag ska göra det torsdag och det är no way att jag vill det för då kommer jag få absent på en hel dag och gå miste om massa information och det blir inte kul för mig då!! Så får snacka med guidance imorgon om det.
Annars då? Fått massor med läxa som jag ska läsa på imorgon och imorgon ska jag dela med mig av mina glosor!
Börjat smida planer med Holly också! Ska nog åka till Micheals med henne på fredag köpa matchande tröjor och göra rosetter till håret för homecoming och neon day, sen ska vi pilla med det och äta hos henne. Får kolla detaljer och sånt imorgon så jag kan berätta allt för Judy och langa Hollys hemtelefon nummer isåfall.
Holly är verkligen en av de sötaste tjejerna jag träffat och är hur gullig som helst! Och jo jag ska nog gå på homecoming med Amy och dem jag äter lunch med som inte har dejter, super snälla tjejer och Amy ska fixa mina naglar förmodligen för 5 dollar. Hon är freakin' amazing på att måla naglar. No kidding.
Börjat snacka mer med Ben och igår när vi smsa så började vi snacka om homecoming och på något vis så blev han chockad över att jag inte hade dejt? Haha, liksom jag är ny och alla har ju typ frågat så det är ju inte konstigt.
Iallafall verkade han lite ledsen och besviken, han trodde jag hade så han hade frågat någon annan sa han. Haha Ben är så rolig och gullig mot mig! Fjäsk fjäsk.
Och just det - nästa vecka!
Monday - Mustasch day
Tuesday - Harry potter day
Wedsnesday - Celeberty day
Thursday - Neon day
Friday - Lakers spirit
Saturaday - HOMECOMING!
Okey jag behöver förlag av ALLA på idéer för HARRY POTTER & CELEBERTY DAY.. Så snälla kom med tips!
Nu måste jag sova är helt slut i huvudet.
Puss på er!
trött chey efter plugggg

Kommentarer
Postat av: Mom Anna

Vad härligt att läsa om nästa vecka. Låter jätte kul och spännande :) Ser både fram emot att läsa och se bilder. KramMom

2011-09-27 @ 07:22:46
Postat av: Alexandra Kjellman

Nästa vecka låter himla spännande, ser fram emot att läsa om den!

2011-09-27 @ 07:47:28
URL: http://alexandrakjellman.webblogg.se/
Postat av: Filippa

Gud vad coolt att ha såna dagar i skolan! Borde verkligen föras hit också :D

2011-09-27 @ 18:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback