9/24/11 Gophers vs. Bisons

Minnesota Gophers förlorade mot South Dakota State Bisons igår.
Tråkigt med förlust men jag led inte för det, har fortfarande lite svårigheter att förstå mig på american football..
Kanske ska se om jag kan hitta någon söt amerikansk pojk som vill lära mig? Kanske roligare och lättare att lära sig isåfall? Definitifvt något att tänka på!
Väntar iallafall på att vår pizza ska komma nu, håller på att dö av hunger.. Klockan är efter 6 pm (18) och jag åt senast 11 am och druckit ett glas vatten.
Bilder från igår
In Medford - Vila mellan Tay's olika matcher på turneringen.
Jag och Olivia påväg mot Gopers game!
Min alldeles egna mini pan pizza from Domino's som dem sålde i trapperna på matchen.

Kommentarer
Postat av: p i n k n a t i ♥ n

Så härligt att vara i USA!

2011-09-27 @ 14:23:18
URL: http://pinknation.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback