10/3/11 mustache day - big no

Mustacheday sucked. Typ av 2300 elever gjorde möjligtvis 40 st det kanske haha!
Jag har mycket homework och har varit och köpt armband, ring och örhängen för homecoming.
Jag åkte till Village market och handlade snabbt med Judy och fick se dessa HUGE powerades och sa att jag ville köpa en bara för att dem var gigantiska och tuffa och för bloggen för dem kostade bara $1.30 men Judy köpte den åt mig istället! Checka storleken alltså! NÄSTAN EN HEL LITER! Herre jisses, och inga kalorier, WOPP WOPP, det älskar jag med USA! Är det diet är det diet. Inga kalorier alltså, kärlek på det. Nu ska jag nanna för imorgon är det tråkig harry potter dag.. Går ju inte att kläut sig för det! ouch men men, Godnatt!♥
Förresten såg att min statistik droppat förvånansvärt.. Tråkigt..!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Julafton för mig, jag har inte hunnit läsa din blogg så jag fick ta igen det nu :D Gud vad du är bra på att ta bilder!

2011-10-04 @ 10:05:38
Postat av: Elin

Din blogg är min favorit ibland alla jag läser som skrivs av utbytesstudenter (tro mig, det är alldeles för många haha), så mig blir du i alla fall inte av med! ;D

2011-10-04 @ 21:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback