amerikanare åh så och just det FML gånger 1000.

alltså haha, man kan ju bara älska amerikanarna.. sitter och fyller i mitt visum application och får bla. dessa frågor;are you coming to the U.S to engage in prostitution ?
are you a member or representative of a terrorist organization?
are you or have you been a drug abuser or addict?
have you ever been involved or do you seek to engage in money laundering?
ALLTSÅ SOLKLARA JA:N
 
undra vad ambassaden hade sagt om man svarat ja på dessa frågor... hmm.. lite sugen på att testa..
nu ska jag försöka tagga jobb ocg skola imorgon och typ dricka pepsi max och önska någon kunde döda mig eller något,
 
förövrigt FML jag ska jobba i sommar efter midsommar och mina föräldrar ska bort har ingenstans att sova... och dem litar inte tillräckligt pga.. ja.. så någon man kanske kan få sova hos ..?  SÅ SNÄLLA HÖR AV ER.... puss
 
 
Trackback