the blind side.

gosh jag gråter floder.
jag är en mes i know. men så otroligt fin film, jag får inte nog av den och jag gråter och det tar icke slut!
annars då? jag är helt ensam hemma, fryser och gråter. haha
känner mig helt mobbad haha, usch hatar att vara ensam på kvällarna.... :(
men får väll se om jag kan hitta någon som kan underhålla mig lite nu på msn eller mobilen iaf och någon mysig romantisk komedi eller något.
vädret är hemskt, jag har jobbat idag. och köpte 2 flaskor pepsi max jag har ett beroende. hah.
nej men, FILMTIPS ?! puss



haha jag precis efter jag kom hem från jobbet idag.. kände det var dags för en lite ta hand om sig själv dag :)
målade naglar √
ansikts mask √
sådan vit sak fixa porerna 
färgning av bryn 
och ja mamma, jag var i ditt skåp och fixade det helt själv.. >.< förlåt. hoppas du har det bra i hong kong jag tänker på dig massor iaf.♥
body butter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback