oh saturday you used to be my favourite day until today.

finns det något segare än att behöva plugga och städa på en freakin' lördag?
vaknade vid halv tio utav att min kära fader stod och ylade till radion där erik amarillo sjöng " vill du ligga med mig då? om sanningen ska fram." haha segt.. och tyvärr kan inte min pappa sjunga så det lät bara fruktansvärt och knas.
var i alla fall nyss och handlade på coop, köpte lite lösgodis och fatburner tranbär ♥ gosh älskar den drycken.. >.<
och så kom isak när jag stod i snabbkassan och tetades lite såklart, Oh plus minus noll blir det här ja! jag bara vah? :o han bara ja, lite lösgodis och fatburner, plus minus noll! hahah ;) gosh. men fick ångest av godiset sen så sålde alla mina fina geishor och dumle till pappa för en guld 10:a (a)
men nu måste jag städa mitt rum och plugga so.
vill ju verkligen ha mitt mvg... och med tanke på att jag ligger bättre till i so än en viss pluggis i min grupp så blir jag ännu mer taggad på att spöa henne i so:N :D sug min dassssse :) jag kan vara freakin awesome och ha massa MVGN!
hittils har jag säkrat MVG i engelska, musik,slöjd och biologi och resten är ensålänge vg hihi duktig tjaj (a)
vi hör senare, och förresten, jätte kul att så många skriver mejl och addar mig på facebook!
och tack för allt gulligt ni säger om bloggen, uppskattas verkligen!♥ så är det något ni undrar eller vad som, mejla mig, [email protected] eller carolina sverige samuelsson @ facebook.
det enda ni behöver feedback på är att ni är kassa på att kommentera ;)
dagens outfit och en ganska osminkad carolina..
vit blus H&M
shorts mellan demin H&M
ljusrosa bandaue bh , Bik Bok
och hästapolle frilla på detta!

Kommentarer
Postat av: erik

Osminkad eller inte snygg varu!

2011-05-21 @ 15:16:56
Postat av: EmmaLanka

Jag eeelskar din blogg, den är så rolig att läsa!



puss på dig min älskade knasboll <3

2011-05-21 @ 16:46:24
Postat av: Emma

Hello my friend! :D haha oh yes we need eachother! Jag har var så jäkla panikig för jag hålle rpå att faila spanskan helt och min lärare har sagt att det är helt kört för mig men vi har hittat en utväg så spanskan försvinner och jag får ha specidrott ist haha nu nu är det lungt(tror jag iaf). Vad händer nere i ängelholm? Ska ni till göteborgsfestivalen?



saknar dig med blondie <3 smsa gärna 0736501222 :D

2011-05-21 @ 19:06:54
URL: http://emmagoestoamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback