shopping,power walk, träningsvärk irritation och magont .

vaknade imorse utav att en viss fröken här i huset inte var speciellt tyst.. så tack för det..
och precis när jag ska resa mig ur sängen så inser jag att jag är lite sissådär halvt förlamad.
kan knappt röra mina ben! :( åh träningsverk oh yeah you gotta love it!.
- så inget gym för mig idag.. jag som var taggad!
men gick ut och gick med mamma och hennes tjejkompis jeanette på en redig power walk runda på 6 km och brände ca 350 kcal! duktig tjej. sen for jag iväg till coop för att gå igenom mina arbetstider i sommar, blir säkert jätte bra.
ska be pappa räkna på det sen hur det blir med ob-tillägg osv. hihi.
men nu måste jag äta något litet, har typ inte ätit något idag så har fruktansvärt ont i magen.
och sen blir det att kolla vidare på internet så får vi väll se vad som trillar i den virtuella varukorgen.
kommer iaf förmodligen beställa en fin vit bikini och min skolavslutnings klänning!
ja ni får se sen..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback