hello kitty-'

jag tror helt ärligt att jag har fått världens gulligaste värdfamilj!
det har gått 2 dagar och jag har redan chattat en massa med min söta värdsyster Taylor aka Tay, jag ska också ha ett sånt smeknamn sedan!! :) och mejlat med min värdmamma Judith! och dom är hur gulliga som helst!
Haha, Taylor frågade mig nyss om jag fortfarande gillade hello kitty... och jag bara ja jag älskar det och det är lite pinsamt för vissa folk tycker liksom att jag är för gammal för det D:
och hon bara, aw hah, mamma och jag har varit och handlat en lite hello kitty saker till dig för när du kommer!
fatta vad gulligt, de bestämdes för 1 vecka sedan, faktiskt på min födelsedag såg jag på pax papprena ;) att de skulle bli min värdfamilj och de har redan börjat fixa!
åh kan inte vänta tills jag får träffa dom! :D


puss'

Kommentarer
Postat av: amanda utbytesstudent USA

haha gulligt :D Har förresten frågestund på bloggen, fråga gärna :)

2011-03-19 @ 18:42:57
URL: http://amandakingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback