att testa sig själv yttligare?.

jag växer som person när jag när jag försöker på något nytt och gör mitt bästa.
när jag pressar mig något otrolig tills jag tror att jag ska dö av nerositet tex.
känslan efteråt att man gjort sitt bästa och kanske lyckats är otrolig.
jag skulle vilja testa mig själv igen.
i höstas klarade jag mig ju!
uppträdde med tjejerna som abba.
sjöng solo inför skolan på lucia
och sedan julavslutningen helt själv med jonna, torn.
jag vill utmana mig själv och försöka genom att söka till idol.
men vågar jag?
har ingen att gå med heller verkar det som.. och vet inte riktigt vilken sång jag skulle vilja sjunga..
här är videon när jag sjöng i julas, värt att försöka på idol ? och vem skulle vilja följa med mig..?
och förslag på låt att sjunga isf?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback