påbörjad bränna & en del mejlande.

var på stranden idag igen, åh jag bara älskar att ligga på klitter snacka massa skit, äta jordgubbar och frukt och njuta av sommaren och värmen. badade rätt mycket idag också men inte så mycket som jag velat.. katarina frös haha stackarn såg hennes gåshus på milsavstånd.
brände mig inte mer i ansiktet och bara lite på rumpan där bikinilinjen inte täckte eller något sånt och axlarna så känns skönt! inte allt för ont nu liksom.
men nu ska jag kolla på percy jackson filmen bara för att den killen är söt & sen ska jag försöka få min mejl att funka så jag kan svara judy & chris och leta vilka affärer moa har, ska göra ett roligt inlägg ikväll också om moa så ni kan få lite kul info om det, säkert tidsinställning på det också. imorgon ska jag jobba, 13-19. TAGGA
och sen får vi väll se vad livet har att erbjuda, ska försöka boka upp mig så mycket som möjligt nu när jag väl blir ledig för sen vips så är det jobb & sen drar man till USA. så hör av er ni som vill träffas nu innan jag drar för detta kräver planering!
ser du cornelia, jag börjar visst bli brun...

Kommentarer
Postat av: MANNEN I DIN GARDEROB

Vad är en moa för något?

Vääääldigt fint namn det dära.. HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE.

Kyss & smek. <3333333333333333333333

2011-06-30 @ 22:02:23
Postat av: E M M A

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

2011-07-01 @ 18:20:48
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback