typiskt svenskt..?

okej så här sitter jag helt död efter jobbet och funderar på USA.
ovanligt eller hur? nej men seriöst.. det är 51 dagar till departure. just so yall know. haha det är fett awesome att mina värdfamiljer är från texas men bor i Minnesota för att det var för varmt hahaha... nej men,jag är typ så sjukt taggad inför USA men så tänker man på sådanna småsaker som gör en så fundersam och nervös, som flygresan, tänk om jag bara får möta typ asiater i London ( inget emot dem och chansen är ju inte sååå stor) men liksom tänk om! snacka om att känna sig annorlunda! haha , nej men det lät inte så knasigt längre nu när jag skrev det för er men för mig så spelades det upp en sån däringa awesome videofilm i huvet där man ser blonda mig göra bort sig totalt med en drös asiater i New York..
okej så ..

7 dagar till jag är i stockholm med min bästa fadder och ska till amerikanska ambasadeeeeeen! ojojojojo..
51 dagar tills man står i köpenhamn och checkar in allt för att drar till New York.
59 dagar tills jag är i St: Paul och får träffa Tay, Judy & Terry
och jag tycker alla ska kommentera nu & komma med tips!!
- vad är typiskt svenskt som man kan ge till familjen?

svenskt lösgodis, lakris , marabou, dalahäst, flagga, bok, osthyvel.. ja vad mer?!
har ingen aning om vad jag ska ge Jones family.. hmm..

och förresten, jag är klar med mitt scrapbook från sista året :') dock blev det tunt :(
så nu ska jag ta mig en ordentlig funderare på vad jones family ska få & hur jag ska börja på mitt USA album sen. wihoo och typ kolla One tree Hill eller någon mysig film puss!



Kommentarer
Postat av: EmmaLanka

Ett par silikon tuttar

2011-06-28 @ 22:56:51
Postat av: MATHILDA

Åh va roligt att du också ska iväg till USA. Jag sitter spännt och väntar på att få placering. Självklart länkar vi! :D

2011-06-28 @ 23:04:05
URL: http://meliasson.blogg.se/
Postat av: E M M A

sv: jag mår bra, själv? :)

2011-06-29 @ 18:10:05
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback