the ugly truth

söndag en solig underbar sommrig söndag.
i eftermiddags träffade ja mawlin & emma och sen hängde vi rundor i stan solade i stadsparken och drack läsk och myste som fän men det var sjuuuukt dött.
haha, alla låg väll hemma och var bakis eller på stranden i guess. sen drev vi rundor lite och stack till vita räck och där var det typ lite äldre heh men vi satt där på bryggan och bara njöt av solen.
men även om det var en fett död dag så får ni  tjajor mig alltid happy face, älskar verkligen er.
sen var mamma så gullig och hämtade mig för bussen gick ju inte och vi åkte till willys och handlade, jag köpte naturgodis. åh så beroendeframkallande. men jag har nu så fruktansvärt dåligt samvete haha. jag har droppat lite mer än 1 kilo till och jag vill inte att allt slit ska vara för nothing.
jag minns hur jag mådde förra sommaren över min fula äckliga kropp hah, nu är den visserligen mycket lättare men ändån inte så som jag vill ha den. och jag har tappat muskler haha, speciellt vad och rumpa :( haha. diiiie.
men nu ligger jag här nyduschad och uttråkad..
någon som känner för att underhålla lite granna? :)
men nu ska jag nog sätta på en film och fundera lite över allt och alla.
puss på er
osminkad trött chey som förhoppningsvis fått lite färg idag ja0.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback