mot helsingborg med mina amerikanska converse.

Jag drar mig mot helsingborg med min kära moder, vi ska försöka fixa det sista inför niornas dag nu.
Skönt väder är det ju också så det kan man ju icke klaga!
Idag har jag varit en riktigt duktig tjej! gjorde klart mitt so: arbete; från utvandrarland till invandrarland, skrev sammanfattningen och mejlat den till jeaaans aka Jens.
Jag måste också påpeka det att jag älskar när min mamma kommer hem från hennes resor.
Får alltid massa fint hihi.
& dagens sommriga outfit!
haha mobba inte min mammas fula ärvda dalabyrå.. eller mitt fula ansikte :)
Klänning från Pull and Bear, HK
Armband Gina Tricot, Helsingborg
Gammal jeans jacka Levis London
Amerikanska Converse Converse Store HK.
Stråhat Marknad i Hong Kong Island HK.


Kommentarer
Postat av: Erika Arnehed

Hej hej vad intressant din blogg verkar! kommer med all säkerhet läsa dina inlägg lite mer! (: Hoppas du har en rolig dag :p

2011-06-27 @ 21:07:41
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback