You need some answers'

Härlig blogg när drar du till usa?:D Aw, tack! Jag åker den 18:e augusti till New York från Köpenhamn mellanlandar i London. Om 41 dagar.
Alltså din blogg är så bra!! typ när hade du skickat in alla dina papper till STS? Tack! Jag åker i början av september, tror jag att jag skickat in i princip allt typ. Det är alltid något litet som kommer till efteråt eller något litet som behöver fixas osv..
När fick du din värfamilj? Pappret om att Jones skulle bli min värdfamilj dokumenterades/skrevs under 11 mars dagen efter min födelsedag men det var först den 15 STS ringde mig och sa det pga. helg haha och redan helgen fick jag vännförfrågan på facebook av Taylor :) hihi busigt.
Hur många kilo har du gått ner? 15/16 kg.
Vad jobbar du med? Jag jobba på Coop Extra i Ängelholm.
Vilken är din favortiserie på tv? :) har många haha.. One tree Hill, Despersate Housewifes, Vänner & Cougar Town just nu tror jag.
Är du naturligt blond eller färgar du? :) Jag är igentligen naturligt blond, hade kritvitthår typ när jag var mindre, dock gjorde jag misstaget att färga mitt hår ljusbrunt för två år sedan snart och det gjorde att jag får utväxt & får inte tillbaka mitt fina normala blonda, så jag färgar just nu iochmed att jag nte får tillbaka mitt normala fina blonda..
Vem är din fadder? Sir. Carl!
Vad är dit favorit godis? mat? sport? Godis, svarta vingumin malaco colaflaskor och swedish fishes from malaco  ♥ mat, köp räksalladen från förredetta rasslan, napolitana. lovley! sport? kommer alltid vara basket även om jag icke spelar.
Kommer du dejta när du kommer till USA?! Jag åker inte till USA för att dejta, men händer det så händer det. Förväntar mig dock inte det..
Tack för grym blogg,Hur känns det att snart åka? Tack så mycket! :') det känns roligt spännande nervöst & overkligt.. Tror inte jag kommer inse hur det kommer bli / kännas eller ens kunna förvänta mig något innan jag landat i New York tror jag och sedan hoppar på planet till La Guardia airport..
VAd vill du helst uppleva där borta? Helt fullkomligt, year book, proom & graduation! Vore såå kul!
Favorit amerikanska mat? Hamburgare, Oreos, Ben & Jerry och american pancakes hihi........
Ditt favorit citat? Never let the fear of striking out keep you from playing the game.
Tack för awesome blogg,Vad kommer du sakna mest tror du från sverige? tack sötis, vänner & familj..
Vad har du för systemkamera? du har såå fina bilder alltså! :D Haha man tackar, jag äger en Canon 500D
Din absoluta favorit film?(: <3 Går inte att bara ha en sorry.. jag är ett film freak..
Bästa läsken everr?!?! ;))) Det vet du!! Pepsi max! ;)
Vad ska du gå för linje när du kommer hem och hur mycket päong fick du?? Jag fick 285 poäng och sökte Samhälle Media Information Kommunikation på Olympia skolstaden och ensålänge har jag icke ångrat mig.
jag vet att du ska på ett high school year!(ska bli kuuuuuul att följa dig, hoppas du gör massa videos osv! grymt kul att se ju! :) men har du några planer inför framtiden? typ efter gymnasiet, skulle du vilja gå på college, t.ex? :) ha det awesome! :) aw :) ja det kan jag säkert göra sålänge ni läsare vill det! jag ska gå gymnasiet sedan högskolan sedan har min plan varit att läsa på harvad, ucla, princton, Yale eller något annat. Vi får väll se var livet för mig.. just nu fokus USA, sedan gymnasium! Jag har funderat på college men vi får se.
vilket flygbolag åker du med? British Airways och kanske något annat men fattar inte riktigt vad det heter .. och det är mitt inrikesflyg isåfall från La guardia, NY till St. Paul , MN.
Tror du du kommer sakna Sverige någonting? Det tror jag verkligen men jag tror det kommer att komma och gå lite hur som.. Man får altid vara beredd på hemlängtan dock får / hanterar alla det olika.

Kommentarer
Postat av: Kajsa Henriksson

Hej! Du får jätte jätte gärna länka mig om du vill?((:

2011-07-09 @ 00:59:10
URL: http://exploringwis.blogspot.com/
Postat av: paula

Hej! Självklart, länkar med en gång! :)

Ja jättekul verkligen, & den verkar hur bra som helst så! :D Hur är din familj & när åker du?:)

2011-07-11 @ 00:20:21
URL: http://psintheus.blogg.se/
Postat av: Former American

Du får passa på att röka på ordentligt när du är där borta, blir svårare sen när du kommer hem! hehe, nej men skämtosido ha det grymt och ta vara på tiden, det är verkligen awesome!

2011-07-11 @ 19:54:44
Postat av: Julia

SV: Visst kan vi det! Länkar dig direkt! :)

2011-07-15 @ 12:29:37
URL: http://theyearofmylife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback