svenne banan, new york och nervositet

Så här sitter en utmattad tjej som jobbat.
Sitter i soffan med mina päron och kollar film på tv och surfar om shopping i new york, lycka.
Scooby Doo på 3:an , Pepsi max, USA shopping och mitt gratis halvraggnings glas jag fick från Donken igår.
Det är nu 34 dagar kvar, jag känner i kroppen hur det pirrar, hur förväntningarna byggs & jag har ju hela tiden sagt att jag är väldigt nöjd med STS men just nu är jag så lack!
Jag ser verkligen fram emot New York, Jag är så taggad men STS har förstört det lite för mig för dom vill inte lämna ut information om vilka från sverige som ska på preperation coursen. Medans flera STS utbytesstudenter har hittat folk redan osv.. Lägret är internationellt så det är ju inte bara svennebannaner som kommer vara där och så men just nu skulle jag vilja känna den lilla tryggheten man känner om jag skulle få veta någon som skulle dit den 18:e med mig så att man hinner snacka ihop sig lite med den personen och se om man har ungefär samma förväntningar på New York äventyret, shoppingen och sightseeingen.. Jag har inga problem med att lära känna nytt folk osv. men i 11 månader kommer jag spendera min tid i ett annat land, en annan kultur och lära känna nya människor att då ha den lilla svennen man känner lite mer & har samma syn och förväntningar på ett ungefär skulle göra att jag kunde se fram emot det lite mer och känna mer lugn.
Men vi får väll se, ska tvinga pappa att ringa STS sen..
Men nu ska jag kika vidare på olika shopping butiker & kolla in var alla ligger i distans till varandra.
Kanske man kan dela med sig lite av det till er sedan om ni är gulliga och kommeneterar lite kanske? ;) Kul att läsa era kommentarer ju.
dit måste jag i New york, M&M's stoooooore. omg.

Kommentarer
Postat av: amanda utbytesstudent USA

Vi har visst inte länkat än, så länka? :) M&M butiken måste jag med in i, om jag kommer ihåg!

2011-07-15 @ 21:51:46
URL: http://amandakingen.blogg.se/
Postat av: Maria

Hejsan ska oxå till usa i höst om newyork med för den delen;) länkade dig på min blogg så om du har lust kan du alltid länka mig om du vill :) kraam

2011-07-16 @ 22:07:56
URL: http://Mariamerica.devote.se
Postat av: sebastian

Jag trodde vi hade länkat? Men om vi nu inte har det, så absolut! Men klart vi ska :D

2011-07-17 @ 00:55:04
URL: http://sebofsweden.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej jo såklart jag kan ändra!:) men jag är inte vid en dator.. Jag åker med explorius;) vilken åker du med?

2011-07-17 @ 18:32:12
URL: http://Mariamerica.devote.se
Postat av: Angela

Jajjamensan! jag länkar dig, så du kan väl länka mig? :)

2011-07-17 @ 19:18:42
URL: http://angelaverzola.blogg.se/
Postat av: sara

Varit på M&M worlds, skiiiiiiiiiiiiiiit dyrt!

2011-07-19 @ 23:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback