only eleven days until i'll be in the city that never sleeps

11 dagar, nedräkningen minskar mer och mer !
Jag tror alla utbytesstudenter som nu hunnit åka / ska åka vet precis hur jag känner.
Jag kan knappt bärga mig till att åka, jag vill åka, Samtidigt drar något tillbaka en men just i detta nuet är jag sååååååååååå TAGGAD!
11 DAGAR TILLS JAG, CAROLINA SAMUELSSON SKA ÅKA CA 6 PÅ MORGONEN TILL KASTRUP JAG SKA VINKA AV MIN MAMMA & PAPPA ♥ OCH PÅBÖRJA ETT NYTT KAPITEL! Det känns så himla awesome.
In New York, concrete jungle where dreams are made, oh
There's nothing you can't do, now you're in New York

In New York, concrete jungle where dreams are made, oh
There's nothing you can't do, now you're in New York.

Jag har gjort en lista på alla butiker jag vill till i new york och tro mig listan är nog rätt lång heh.. tur man har jobbat på coop i sommar :') Imorgon är sista dagen jag jobbar, ska bli skönt att vara lite ledig sen dock har man ju fått rutin på jobbet ! hah.

Greenwich Village ( BROADWAY )
Anthropologie 375 W
Ralph Lauren 379/381 W
DKNY 420 W
Sephora ( Times Square) 150
Tommy Hilfinger 372
G-STAR RAW 441 / 873
Topshop ( Soho ) 482
Old Navy 503
Puma 521
Levis 536
Guess 537
H & M 558
Forever 21 568
Victoria Secrets ( Soho ) 593
American Eagle Outfitters 575
Urban Outfitters 575
Converse grand slam 1557
M & M's World Store 1600

The Teather District / Sutton Place ( 5th Avenue )
Macys Herald Square 151 West 34th Street
Juicey Couture 103
NBA Store 645
Build a Bear 565
Sephora 595
Juicey Couture 650
Dieasel Planet 685
Abercomie & Fitch 720
Apple Store 767
Jag hoppas jag inte shoppar för mycket.. kommer ju som sagt på ca 20 minuter ifrån Mall of America ;)

Kommentarer
Postat av: amanda utbytesstudent Washington 11/12

Jag hade inte klarat av att bo 20 minuter från mall of America! Eller, sjukt kul men jag hade shoppat way too much :o

2011-07-31 @ 23:06:16
URL: http://amandakingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback