and i am still alive

yes honeypies i am still alive.
har haft lite bloggtorka och njutit av dagarna i sverige, eller ja njutit och njutit.. väderet kan ju suga en icke existerande daseeee. men det stoppar inte mig , brudarna eller alla andra skåningar från att ha springit runder på helsingborsfestivalen och massa annat nej!
inte så mycket som händer just nu ska jobba det sista idag & imorgon sedan blir det att försöka umgås med så många som möjligt och försöka säga hejdå..
11 dagar kvar. känns helt sjukt! jag är så taggad men paniken smyger sig på då och då..
nej men nu ska jag förbereda för jobb och sånt , jag ska uppdatera oftare i promise. vill bara inte upptadera massa
onödigt så ni får det att klaga på hah ;)
puss på er & hör av er som sagt, facebook , sms kommentarer ja allt.

det kommer ett tidsinställt inlägg sen när jag är på jobbet.
shopping in ny can't wait.


Fråga från Anonym om 111 sanningar: jag har bara en liten fråga, jag vet inte om den är smart eller dum.. nu när du är iväg, betalar familjen du bor hos typ om du ska åka och shoppa? jag förstår att du kommer ha med dig egna pengar, men du kommer ju vara borta nästan ett år, eller ja.. kommer du betala allt själv? ;)

en värdfamilj ska stå för mat & husrum sen är det individuellt för var familj vad de vill betala mer för :)
min familj har köpt country club medlemskap åt mig, säsongskort på den lilla nöjesparken i närheten och kommer stå för typ shampoo & balsam och sånt där mer vet jag inte än men vi får ju se.. ;)
men du ska vara förberedd för att få stå för hygigen artiklar, shopping och skolmat osv själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback