knasigt rolig i helsingborg med skolan.

Idag var alla niorna i nord i Helsingborg på studiebesök på dunkers och sundspärlan.
Och trots att ämnena, (konsthistoria och förläsning typ om miljön ..?) inte är så himla kul så var dagen sjukt rolig ändån pga alla awesome människor. Speciellt mina bästa vänner. Det är helt sick.. jag har känt dem i 1 år lite mer och dem är allt för mig.. Jag vet inte hur jag ska klara mig ett helt år utan dem..
Så Lanka och jag gick runder och bedömde konst osv.. Haha, ni kan ju tänka er hur det gick?.. ;)
Sen efter dunkers drog vi för att käka på Vittra skolan , Landborgen. Matsalen var hemsk. Kändes som om man gick på dagis och maten smakade bajs. Träig fiskgratäng och pulverpotatismos mums...
Sen åkte vår grupp till sundspärlan och fick höra på en massa om klimat och miljö osv.
Några fin fina bilder från idag bjuder jag också på!









Kommentarer
Postat av: Madde

Hejsan! :) Ska också till USA som utbytesstudent 11/12, ska vi göra länkbyte? :) /Madde

2011-01-28 @ 15:58:35
URL: http://missduchess.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback