söndagar, vem gillar dom igentligen ?

Denna söndagen... har varit så sjukligt segt haha, jag pallar inte xd
Har kollat på massa fula bilder på mig från när jag var liten typ 10... haha ser helt mobbad ut (a)
Men hittade några få bilder där man faktiskt blev förvånad och bara, där var jag ju lite söt! :o
Sen så har jag typ suttit och visat Laura bilderna och sedan bakade vi kanelbullar (h) Riktigt tufft!
Gårdagen spenderades en del med ett styck Savannah, sen drog jag hem och skypade med Eric och camade med Filip :) Filip höll mig vaken till typ kvart över 3... Var helt död imorse. Bara så ni vet.

Nej nu skall jag pensla kanelbullarna,  vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Eira

Har alltid hatat söndagar haha

Men det var värre när man var liten och dagens höjdpunkt var bolibumpa och det bara sändes en kvart på söndagar.

Vilken organisation åker du med? :)

2011-02-15 @ 00:24:18
URL: http://honeyandmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback