11 februari.

Veckan har verkligen bara svept förbi.
Vi har haft nationella och massa sånt. Jag hoppas verkligen det gick bra.. Sen nu på måndag så är det sista (?)
svenska nationella typ hörförståelse tror jag. Åh det här med nationella tar kål på mig, så mycket att göra i skolan och så mycket man ska prestera, humöret ska vara på topp och känslor och tankar bara far runt.
Nu ska jag kolla vidare på någon knasig film på 5:an och sedan till sängs. Får se vad morgondagen har att erbjuda.. Just det.. på måndag är det alla hjärtans dag. Hoppas ni har någon att spendera den med tillskillnad från mig som förmodligen kommer sitta helt mobbad hemma och tycka synd om sig själv :)



Cause I never knew what I wanted
Til I looked into your eyes.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är inte ensam min älskling! <3

2011-02-12 @ 22:39:01
Postat av: J U L I A O F S W E D E N

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

2011-02-13 @ 13:35:15
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback