12/8/11 chokladbollar & intervju

Gud vad tuff jag är, överlevde mina två prov idag, sedan vad resultatet blir. Det har jag ingen susning om!
Blev intervjuad idag på skolan av skolans nyhetsprogram Shananigan? Lol. Dem intevjuade några utbytestudenter på skolan bla. mig och ställde frågor osv. om kulturchock, hur det är och massa sånt!
Tyckte det var ganska läskigt hah, lite nervöst när man får mic och kamera som filmar en och sedan ska man svara på frågerna så intressant och bra som möjligt. Hoppas det inte är för mycket kaos eller att man ser kaos ut!
Bakade chokladbollar idag också efter skolan för Judy ville ta med sig det på lördag på deras bortbjudning för det är roligt, gott och svenskt och quote; Not just another chocolate chip cookie. Och tydligen blev dem en större succe denna gången. Lol, tur dem inte var med när jag gjorde dem denna gången, hade i lite lite kaffe bland annat och några minisar av choklad. Kanske därför! Iallafall, nu blir det fortsätta plugga för vocab quiz imorgon. Åh dessa gloser. Damp. Imorgon är det fredag, thank god! TGIF. Sedan lördag blir det att åka till grann staden Shakoopee kolla någon julig show och efter det blir det tjejkväll och target med Holls!
Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback