12/18/11 fredag lördag söndag

Det är fjärde advent. Fredags kollade jag Santa Clause 2 med Judy och Terry ännu en av de amerikanska filmerna som är underbara och som amerikanarna avgudar. Innan filmen var jag och busade lite för mina pärons skull. Lol i troll. Ingen vet vad jag pratar om och kan inte skriva om det än.. Efter det sov jag som en stock. Vaknade upp till en strålande lördag, körde rejäl workout 1800 kalorier brände man till Big mommas house 2. ÄLSKAR DESSA FILMERNA NU! Sen dusch och fix, Aubrey kom och hämtade mig så åkte vi till Holly och åt Olive garden. Åt en super god Caesar sallad!! Olive garden är dock kända för deras pastarätter men ändå (; Efter det åkte vi till burnsville mall och target och kollade rundor. Åh jag älskar target hehe. Idag vid 4 p.m. (16.00) körde Judy mig hem till Ben och Haileys. Jag och Hailey började baka och så gick Ben ut och sprang sen kom Andres deras utbytesstudent hem och så fixade vi i köket och pratade och massa sånt. Sen vid 7 åkte Hailey och Andres till kyrkan för sådan träff för ungdomar. Dem frågade om jag ville följa med och då quote från Ben - I darr you to stay here and hang out with me. Så på något vis för dem rusade iväg så blev jag kvar med Ben och som vanligt så hade han jättekul åt mig och mina små misstag, utal och meningar osv.. Haha våra diskussioner, dem går verkligen inte ihop... Iaf denna dagen var riktigt speciell och mysig. Älskar mina och Tay's tjejsnack hohohoho.

Sug på denna karamellen svennebananer. Pussar och kramar /


Kommentarer
Postat av: -

Haha är det ngt på g mellan dig och Ben..?;)

2011-12-19 @ 07:26:14
Postat av: Bex

Hej! Fick tips om din blogg via Malin, som går i min klass :)

Jag ska kanske själv åka ett år till USA och jag undrar bara hur du fick ihop pengar till allt. Sökte du mycket stipendier eller jobbade du mest?

Gillar din blogg och följer den med nu. Ha de bra! :)

2011-12-22 @ 09:47:56
URL: http://fibabex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback