home, dakotha chocolate xtream and girlytalk

Godmorgon sunshines! Ni som är uppe nu borde få pris! 5 am SWE TIME. Duktigt!
Visste ni att det tar ca 3 timmar att åka från the cabin i wisconsin home to prior lake?
Halvägs hem stannade vi vid Dairy Queen, större än Ben & Jerrys och motsvarar typ vår GB men det är mycket större för dem har egna kioskar och sånt.
Sedan satte jag och Tay på filmen Grown Ups på min mac och kollade på den ända till lite efter Minneapolis. Den var helt klart sevärd. Jag tyckte den var rolig och jag inser att jag är lite efter som inte sett den än..
Lite efter Minneapolis stannade vi och åt. Stället var jätte mysigt, lite så där äldre southern food men inte fancy så stället är grubby.
Sedan for vi hem till vårt fina hem bytade vi om direkt och for iväg till dakotha.
Skönt att få röra på sig lite. Dakotha är ett stort fitness center typ som ligger nära mitt bostadsområde som ägs av de rika indianerna som sköter det hela.
Jag behövde verkligen detta, har inte haft möjighet att spela basket på evigheter och det märktes.. SOM CAROLINA SKÄMDES JA.
Nu på kvällen så har jag och Tay bara chillat söndor och haft massa tjejsnack. Men nu måste jag ta tag i lite saker, jag behöver verkligen platta mitt hår och kolla igenom vad jag ska välja för ämen i skolan.. Imorgon 8 am ( 15.00 SWE) ska jag vara på skola och träffa min syv!
Panik ? nejdå!
Önskar också alla mina fina vänner lycka till på deras första skoldag i gymnasiet. Keep me posted as I try to kepp yall posted!
Love
roadtrip sis!
Chocolate Xtream - i'm lovin' it! brownie, chocolate chip and more! just det detta är minimal size.. typ som min hand eller ngt eller small i sverige kind of isch..?

Kommentarer
Postat av: CJ

Jag dör vilken söt hund!

2011-08-30 @ 17:02:07
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback