sista inlägget i sverige ?

Detta blir fömodligen det allra sista inlägget jag skriver i Sverige.. Eller jag kanske hinner skriva något mobil blogginlägg eller något imorgon bitti, who knows?
Känns helt sinnes.. , efter att jag och mamma fixat håret hos Jenny så åkte vi in till Ängelholm igen. Kändes så sjukt lustigt att veta att jag inte kommer gå på stan här i Ängelholm på 11 månader.. Hela dagen har jag känt mig off, icke närvarande, precis som om jag redan åkt men ändån var jag här..
Hela kvällen har gått åt att packa och detta är KA0Z! Min stora incheckningsväska väger redan 23 KG! Och min New Yorkväska och STS väska kommer jag få prega ner grejjer i sen.. BAJS!!..
Nu sitter jag här för sista gången i vår bruna skinnsoffa på ovanvåningen med den gråa filten tätt virad om mig, jag fryser och ska snart skriva ner alla bak recept ! Har ju ganska mycket att leva upp till för min kära värdpappa Terry som sa: " She's great. She can bake!" Haha, tänk om han inte ens gillar mina baksaker sen ..
Fick mejl av Judy nyss:
Hi Carolina,
I think tomorrow is the big day!  You are going to have so much fun in New York City!  Don't forget snacks for your plane ride and drink lots of water.  I am not sure if you will be able to communicate with us so I just wanted you to know a few things.  We will meet you at the baggage area for your flight because they won't let us come to the gate.  We have your flight info and can't wait to see you!!!!!!!!!
Luv ya,
Judy
Åh jag blir så glad kan inte bärga mig tills jag får träffa dem, längtar!!!
Nej nu måste jag skriva recept och sedan tvätta av mig ch fixa packningen mer... DAMN.. åååh.
jag är den svenska klichén i ett nötskal. blond och blåögd dadaaam.

pussar från mig till er & jag skriver antingen imorgon eller så fort jag får tillgång till internet.

Kommentarer
Postat av: Erica ''Pinglan'' Sjöbergh

Gosh vad jag kommer sakna dig snygging! Din familj låter supermysig! Ja glöm förfan inte att dricka vatten! Ta hand om dig! Puss <3

2011-08-10 @ 21:59:37
Postat av: Filippa

Ha det så bra!! :D

2011-08-10 @ 22:06:37
Postat av: Ellinor

Hej!

Du är grym och underbar! Din blogg rockar!

Jag undrar bara vilket bolag du reser med, eller vad man ska säga. jag funderar över vilket bolag jag ska välja, när jag åker (vilket jag är HELT inriktad på att göra) Vad kan du rekommendera? och finns det för/nackdelar?

Tacksam för svar <3

2011-08-11 @ 00:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback