Prior Lake High School

Dagen har flygit förbi!
8 am satt jag inne på guidance office på Prior Lake High School med mom Judy.
Mrs. Molmson was great! Super gullig och hjälpte mig sätta ihop mitt schema för året så förhoppningsvis ska året rulla på pretty good! Sedan gick jag och Judy runder och checkade runder lite på skolan, min skola är HUGE.
Jag har inte sett en såhär stor skola. Visst Olympia är stort och har många olika byggnader men min skola och skolområdet är gigantiskt.
2300 elever går det på Prior Lake. På skolstaden går det närmare 3000 elever men det är också inräknat 3 skolor.
Sedan for vi iväg på massa ärenden och Tay shoppade lite kläder. Vi var inne i en butik som hette Bucket?
Att vara inne i den butiken gjorde mig deprimerad och jag saknade svenska modet såå mycket! Herre jisses. Jag ber om ursäkt om det nu är någon som tycker om det märket men jag tyckte det var såå trashigt.. Seriöst. Hemskt fult!
School scheduele for Anna Carolina Samuelsson on PRIOR LAKE HIGH SCHOOL 2011-2012!

First Semester
Creative Foods with R. Schaefer
Introduction to Art with G. Euclide
US History 11 with M. Carr
Choir with T. Hassig
Photography I with K. Malmgren
Open Period with J. Pawlicki
Algebra I with P. Worm
English 11 D. Graham

Second Semester
Good Eats with M. Lien
Strenght Training and Conditioning with M. Gegenhei
US History with B. Kass
Choir with T. Hassig
English 11 with L. Mahlen
Algebra I with P. Worm
Photography II with K. Malmgren
Open Period with J. Pawlicki
Min nya skola, jag börjar om två veckor. Jag är nervös. Det pirrar i magen. Detta är så tufft!
Massa flaggor precis vid entrén, Sveries flagga är där! Tro mig det var bland det första jag kollade upp när jag såg flaggorna!
Caféterian
Innan Judy och jag drog vidare i MN på äventyr spionerade vi lite på pappa Terry som är mannen i vit t-shirt och håller något papper. Det pinsamma är att tydligen hade killarna sett mig och Judy och sagt till att dem sett oss framför allt mig - för pappa Terry har skojat med dem för han skulle ALDRIG göra det för att vara tydlig " I just got my forgin exchange student Carolina, she's a pretty blonde and if any of you make any trouble for her. - I'll break your legs. "

Kommentarer
Postat av: Eira

Åh, gud vad cool din skola ser ut! :)) hihi

2011-08-23 @ 05:47:30
URL: http://honeyandmoon.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Kikadein och jag hoppas att du får ett toppen år!

2011-08-23 @ 06:13:49
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/
Postat av: Erica ''Pinglan'' Sjöbergh

Hahah gillar Terry redan xd

2011-08-24 @ 18:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback