present hit och present dit?!

OKEY! 10 DAGAR.
OCH JAG ÄR SÅ LADDAD OCH SÅÅÅÅÅ BOKAD. OMFG OMFFGGGGGG
men nu behöver jag er hjäääälp!
Jag vet inte vad mer man ska ge och jag måste komma på det typ nununu!
  • Jag har köpt ett svensk spel haha skipbo, mitt favorit spel när jag var liten.
  • Matchande Sverige t-shirtar till mig och Taylor fanns bara barnstorlekar men ey dom sitter ju bra ändå.
  • En bok om sverige på Engeska.
  • Ett choklad från fazer haha, bara för att jag bott granne man han liksom tufft! Ska köpa marabou och lösgodis sen också men det gör jag typ dagen innan när mamma och jag ändån är i helsingborg och fixar vårt hår hihi så att det inte hinner bli gammalt eller något haha!
  • En osta hyvel är ju ett måååste!!
  • Dalahäst ftw?
Men liksom vad mer..? Hmm.. ångest vill inte ge något efterblivet heller omg..
söt & osminkad chey haha! Sverige in my ♥

Kommentarer
Postat av: Tilda

Hej, jag har precis hittat din blogg och tycker att det ska bli kul att läsa om ditt år i USA :D Jag har en fråga bara: Din riktiga familj ska ju ha en tjej hemma hos er som jag har fattat det. Ska du bo i hennes familj från USA eller någon annan stans? :)



Jag tycker att dina presenter verkar bra fast jag har förstås ingen aning om hur mycket man ska köpa.. :P Vill du köpa nåt mer kanske en kok-bok på engelska vara kul eller nåt. :)

2011-08-01 @ 19:10:05
Postat av: moa

hej, du kan ju köpa något med pippi långstrump eller någon annan astrid lingren figur, typ svenska trä smörknivar? och kaviar kanske :)

2011-08-01 @ 22:05:28
Postat av: :)

Knäckebröd!! :D

2011-08-02 @ 12:52:38
Postat av: Anonym

HEJ,



Jag har en fråga, en kanske ganska personlig fråga eller vad man säger : Hur har du råd men att åka till usa ? Jag är 15 år och vill sååå himla mcket åka på ett hige school year, men har inte direkt dom pengarna. Har du sparat pengar länge, har du något speciellt sparar tips eller så ? Tacksam för svar !



Jag älskar din blogg, Du verkar vara en sån otroligt stark person. Det ska bli jätte kul att få följa dej genom detta år !

2011-08-02 @ 23:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback