mina finaste basket b-rudar

åh vilken kväll det var igår, (haha klockan är ju över 00; nu så.)
Men middagen med basketbrudarna var så great, massa skratt och underbara vänner och prat och fick massa gulliga saker!
Hello kitty tofflor, body loation, ROSA nagellack, hello kitty " typ kort ficka vet inte hur man exakt breskriver" heh, rosa penna och ett hello kitty skriv block att ta med till staterna där flickorna kladdade ner en massa fina teckningar och meddelande ! Åh jag kommer sakna dom!! fina fina brudar!  kärlek. hahah och snacka om att jag fått facerapes idag hahahahaha. härligt tjejer! ..
Sen ska jag sova, ska på ansiktsbehandling med mamma , fixa bank och mobil och sedan är det ljusfesten!!
HÄR ÄR BILDER SÅ FÖRSTÅR NI HUR GRYM KVÄLLEN VAR!











retard carolina på g...






love yall

Kommentarer
Postat av: Ellen

Ja vi borde länka! :)

2011-08-05 @ 23:59:00
URL: http://www.kulmedellen.blogspot.com
Postat av: eym

söt blogg! just nu har vi frågestund, fråga något du med! gillar du våran blogg? fortsätt gärna följa den! :)



http://eym.blogg.se/2011/august/f-r-a-g-e-s-t-u-n.html#comment

2011-08-06 @ 18:32:01
URL: http://eym.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Varför valde du sts? Kan du ta lite för och nackdelar med andra organisationer du funderade på och berätta varför du tillslut valde sts?:) jag är i stadiet då jag ska välja, så det vore bra att se vad du övervägde ;)

2011-08-06 @ 21:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback