mall of america, like woaw!

Jag vet igentligen inte riktigt hur man ska kunna beskriva mall of america, men två ord är en bra början - WOW GIGANTISKT.
Det är ganska skönt nu känner jag att garderoben är lite mer fylld! Åt på noodels and company för Tay gillar en resturangen. Tay insiterade på att jag skulle testa macaroni and cheese så jag gjorde det fast att jag ingentligen ville ha en cesar sallad.. Jag vet att jag har gått upp i vikt, det märks på min annas någorluna halv runda platta mage. Den står ut mer nu och det gör mig förtvivlad. Jag åkte inte hit för att bli tjock och vara en sk. livsnjutare. Jag älskar att testa allt det nya men jag vill ju inte vara tjock och ful för det.. Jag och Tay provade homecomingklänningar också det är så jag vet att jag gått upp för det fattades en halv centimeter typ för att stänga! AJA BAJA.. Nej, nästa vecka kör vi igen.. Jag var duktig och brände kalorier imorse i vårt lilla mini gym men det räcker ju verkligen inte med tanke på all skit man äter som smakar fantastico..
Men jag ska inte stämma ner er nu.. Lär väll ändå göra det later så enjoy & för att avsluta - Mall of America är huge, gigantiskt , enormt ja you name it. 520 affärer och jag är pretty sure att jag kommer gå vilse ex antal gånger :)
Some pictures from today för jag har verkligen igentligen inte lust att blogga just nu...
tror mina poser smittar..
Log ride - som flumeride på liserberg men man ska tydligen inte bli blöt i denna typ.. ja men tjo tjena - jag blev dygn sur och genomskinlig!

Kommentarer
Postat av: Erica ''Pinglan'' Sjöbergh

Låter jätte härligt! Men såklart ska du trivas med din kropp! :)<3

2011-08-27 @ 11:54:26
Postat av: Ida we

Nöjespark! Åh...

2011-08-30 @ 20:03:00
URL: http://idawe.blogg.se/
Postat av: Sofia

Var där för 2 år sen, hade inte tackat nej att åka dit igen:)

2011-08-30 @ 21:43:50
URL: http://swigg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback