lite nya leksaker

Kolla vad fröken sverige köpt idag!
Jag känner mig ganska redo att kasta mig ut i New Yorks djungel av cement, skyskrapor och springa runder som en über turist med kameran i högsta hugg sen att jag VILL shoppa sönder är ju ingen nyhet nej.
I och med att jag också vet att min säljare Calle från expert kommer läsa detta tänkta jag bara tacka för att jag fick ett så grymt bra pris på allt!! :)
lite frågor jag tänkte passa på att besvara också innan jag börjar fundera över packning och umgås med mamma sedan igen.. gosh.. ångest pack ångest OH MY GOD, och imorgon kommer basketbrudarna till mig och så!!
Anonym  (felicia) om present hit och present dit?!:
HEJ, 

Jag har en fråga, en kanske ganska personlig fråga eller vad man säger : Hur har du råd men att åka till usa ? Jag är 15 år och vill sååå himla mcket åka på ett hige school year, men har inte direkt dom pengarna. Har du sparat pengar länge, har du något speciellt sparar tips eller så ? Tacksam för svar ! 

Jag älskar din blogg, Du verkar vara en sån otroligt stark person. Det ska bli jätte kul att få följa dej genom detta år !

Svar: Tack vad kul att du gillar den!
Jag har underbara förädrar som prioriterar att skicka iväg mig ett år istället för att åka på semester till thailand i 2/3 veckor. Programavgiften är ca 60 tusen sedan tillkommer massa annat som visum, vaccinationer, skol avgifter  och "månadspengar" osv osv.. Det mesta är ju individuellt sen men det vanligaste är väll att man har ca 2000-3000 varje månad. Hoppas detta var till lite nytta, Kram


Tilda om present hit och present dit?!:
Hej, jag har precis hittat din blogg och tycker att det ska bli kul att läsa om ditt år i USA :D Jag har en fråga bara: Din riktiga familj ska ju ha en tjej hemma hos er som jag har fattat det. Ska du bo i hennes familj från USA eller någon annan stans? :)

Jag tycker att dina presenter verkar bra fast jag har förstås ingen aning om hur mycket man ska köpa.. :P Vill du köpa nåt mer kanske en kok-bok på engelska vara kul eller

Svar: Hej! Vad kuligt!

Nej, det kommer inte bo någon hemma hos oss. Vi hade en utbytesstudent hemma hos oss från januari-juni från Venezuela. Det går att läsa om hur det var i ett tidigare inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback